Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Zanox en Digital Window

Axel Springer en Swiss PubliGroupe brengen hun meerderheidsbelang in het Britse affiliatenetwerk Digital Window onder bij hun gezamenlijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo ontstaat de nieuwe groep (zanox, Affiliate Window, Buy.at). Volgens de aandeelhouders is het bedrijf na de fusie Europees marktleider in performance based online marketing met een omzet van ongeveer 323 miljoen euro in 2009. De fusie met Affiliate Window en Buy.at voegt 1.300 internationale klanten toe aan het al bestaande bestand van ruim 2.000 adverteerders.

related partner content for mobile comes here

Binnen het framework van de Zanox groep worden accounts per geografische locatie ondergebracht onder de lokaal sterkste divisie. In continentaal Europa blijft Zanox het leidende netwerk, inclusief het Nederlandse klantenbestand van Buy.at. 'Uiteraard profiteren onze partners in Nederland van het synergie-voordeel tussen de Zanox-land', 'zegt Roger Kenbeek, algemeen directeur van Zanox Benelux. 'Wij kunnen adverteerders nu meer bereik leveren en onze publishers een groter aanbod van campagnes. Zo zijn de eerste klanten van Affiliate Window en Buy.at al bij ons begonnen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in