Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000 nog niet af van Wakker Dier

Wakker Dier gaat in spotjes op de radio klanten van C1000 wijzen op diervriendelijke weekaanbiedingen bij concurrerende supermarkten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Wakker Dier is C1000 de ‘kiloknallerspecialist’ en verkoopt deze super vlees voor minder geld dan de gemiddelde prijs van kattenvoer van 4,12 euro per kilo. Met diervriendelijk biologisch vlees behoort C1000 echter tot de duurdere winkels, aldus Wakker Dier. Volgens de organisatie was vorig jaar bijna een kwart van het vlees dat de supermarkten verkochten in de aanbieding. In 2008 was dat nog bijna 20 procent.

related partner content for mobile comes here

C1000 noemt de campagne van Wakker Dier ‘vervelend’ en beraadt zich op stappen. ‘Als wij vlees in de aanbieding doen, is dat geen concessie aan de kwaliteit. Wij vinden het vervelend dat we zo worden neergezet. Wij hebben het dierenwelzijn hoog in het vaandel staan. C1000 heeft een voortrekkersrol vervuld bij het stoppen van de castratie van varkens. We zijn gestopt met het verkopen van paling. Wij hebben zeker oog voor dieren’, zegt een woordvoerster van C1000.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in