
Dat is de schatting van koepelorganisatie CBL. In een normale week behalen de supermarkten een gezamenlijke omzet van 600 miljoen euro. In de week dat Nederland in de kwartfinale tegen Brazilië speelde en het weer ook meewerkte, werd al een extra omzet van meer dan 57 miljoen euro behaald.
Behalve een hogere omzet leidt het veranderde koopgedrag ook tot hogere marges voor de supermarkten. 'Op barbecueschotels haal je hogere marges dan op aardappelen', aldus een woordvoerster van het CBL. Verder is ook drank gewild. De populairste Oranjeproducten zijn volgens het CBL oranje tompoezen en oranje vla.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee