Air France-KLM, Boekvandaag.nl en UPC winnen Emma
Welke cases uiteindelijk met goud, zilver of brons worden bekroond, wordt tijdens de Nationale E-mailmarketing Conferentie op 8 en 9 september in Utrecht bekendgemaakt.
Air France-KLM won met 'Anna geeft BlueBiz een persoonlijke kick (start)' (i.s.m. CloseContact). Een Emma ging naar Succesvolle lancering Boekvandaag.nl, ‘Keuze vrijheid voor ROI optimalisatie’ van RED Online Marketing i.s.m. E-Village en UPC Nederland won met ‘De UPC Abonneescan Campagne i.s.m. 22 Times.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisJuryvoorzitter Michael Straathof: 'Het grootste gedeelte van de ingezonden cases is van een goed niveau. Ze zijn stuk voor stuk gedegen, goed in uitvoering en bijzonder effectief. We merken dat de markt volwassener begint te worden. Je ziet dat het doel van het medium e-mail bij organisaties in alle branches verschuift van puur saleskanaal naar een medium om relaties te onderhouden. Van daaruit worden marketing- en marketingcommunicatie- doelstellingen gerealiseerd.'
De jury van de E-mailmarketing Awards 2010 bestaat uit Michael Straathof (voorzitter), Joris de Bruijne (Add to Favorites), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Paul Petermeijer (BBP) en Michel Schaeffer (bol.com).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid