Overslaan en naar de inhoud gaan

Air France-KLM, Boekvandaag.nl en UPC winnen Emma

Air France-KLM, Boekvandaag.nl en UPC Nederland zijn de winnaars van de E-mailmarketing Awards 2010 (Emma’s).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welke cases uiteindelijk met goud, zilver of brons worden bekroond, wordt tijdens de Nationale E-mailmarketing Conferentie op 8 en 9 september in Utrecht bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Air France-KLM won met 'Anna geeft BlueBiz een persoonlijke kick (start)' (i.s.m. CloseContact). Een Emma ging naar Succesvolle lancering , ‘Keuze vrijheid voor ROI optimalisatie’ van RED Online Marketing i.s.m. E-Village en UPC Nederland won met ‘De UPC Abonneescan Campagne i.s.m. 22 Times.

Juryvoorzitter Michael Straathof: 'Het grootste gedeelte van de ingezonden cases is van een goed niveau. Ze zijn stuk voor stuk gedegen, goed in uitvoering en bijzonder effectief. We merken dat de markt volwassener begint te worden. Je ziet dat het doel van het medium e-mail bij organisaties in alle branches verschuift van puur saleskanaal naar een medium om relaties te onderhouden. Van daaruit worden marketing- en marketingcommunicatie- doelstellingen gerealiseerd.'

De jury van de 2010 bestaat uit Michael Straathof (voorzitter), Joris de Bruijne (Add to Favorites), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Paul Petermeijer (BBP) en Michel Schaeffer (bol.com).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in