Overslaan en naar de inhoud gaan

Zonnebloemcampagne ‘Zonder elkaar is iedereen alleen’

‘Zonder elkaar is iedereen alleen’. Dat is de slogan van de nieuwe campagne van de Zonnebloem, die maandag is gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor maakte de Nederlandse fotograaf Koos Breukel een reeks persoonlijke portretten van vrijwilligers én hun fysiek beperkte 'gast' om te laten zien wat hun rol is in de samenleving.

related partner content for mobile comes here

In een wereld die nog nooit zó connected was, is het probleem van eenzaamheid, paradoxaal genoeg, groter dan ooit, zo constateert de Zonnebloem. 30% van de volwassen Nederlandse bevolking voelt zich soms of vaak eenzaam. Sociaal zwakkeren, zoals mensen die door een handicap of ziekte niet zo makkelijk de deur uit kunnen, worden sneller geraakt.

Met een maatschappelijke helpende hand van 43.000 Zonnebloemvrijwilligers die optrekken met ruim 150.000 mensen, wilt de Zonnebloem zorgdragen voor meer sociale samenhang. Via de campagne vraagt de stichting aandacht voor de betekenis van haar werk voor jong en oud fysiek beperkten die in een sociaal isolement dreigen te raken.

Breukel regisseerde ook de nieuwe commercial. Het is zijn eerste regisseurswerk, dat in nauwe samenwerking tot stand kwam met cinematograaf Lex Brand. De commercial is te zien vanaf 26 maart tot en met 15 april. Daarna volgt een landelijke abri campagne van 16 april tot en met 23 april.

Eén van de campagnefilmpjes:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in