Overslaan en naar de inhoud gaan

Zonnebloem-campagne: ‘Er kan zoveel meer’

De Zonnebloem is gestart met een nieuwe campagne, ‘Er kan zoveel meer dan je denkt’. Hiermee wil zij laten zien dat de Zonnebloem er is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek blijkt dat meer dan 80 procent van de Nederlanders de wel kent, maar dat slechts een klein deel van deze groep weet voor wie de Zonnebloem zich inzet en wat zij precies doet.

related partner content for mobile comes here

Zorgeloos

De Zonnebloem wil dat mensen met een lichamelijke beperking zorgeloos en vanzelfsprekend aan de maatschappij deel kunnen nemen – door contacten te leggen, gezelligheid te brengen, activiteiten te organiseren en vakanties mogelijk te maken.

Mevrouw De Jong, Thijs en Martje

In onze nieuwe campagne staan mevrouw De Jong, Thijs en Martje centraal. Alle drie hebben een wens. Een dagje Amsterdam met een rondvaart. Gezellig een biertje met vrienden in een café. Naar een muziekconcert in de Ziggo Dome. Als je fit bent gemakkelijk te regelen, maar met een lichamelijke beperking vaak onmogelijk. De Zonnebloem laat mevrouw De Jong, Thijs, Martje en vele anderen genieten.

Behalve in is de Zonnebloem ook te horen op de radio en te zien op billboards.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in