Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeven Nederlandse promoties genomineerd

Ook dit jaar heeft Nederland hoge ogen gegooid tijdens de jurering voor de Europese Sales Promotion Awards 2004 in Italië. Met 7…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

The European Federation of Sales Promotion als Promotional Marketing Council lid van de EACA (European Association of Communication Agencies) heeft 17 en 18 juni in Milaan de beste nationale promotionele acties (voor Nederland de Esprix winnaars resp. genomineerden) beoordeeld om vervolgens de Europese promoties te nomineren.

related partner content for mobile comes here

Nederlandse genomineerden zijn: Categorie Business to business: Doom & Dickson 20th Anniversary. Bureau: Doom&Dickson, Adverteerder: Doom&Dickson.

Categorie FMCG Non Food: Axe Effect Game. Bureau: Lemz, Adverteerder: Lever Fabergé Nederland.
Categorie Non Alcoholic Beverages : Pepsi Blue 2003, Adverteerder: Vrumona.
Categorie Retail: Abel: het verhaal van oorsprong. Bureau: Tequila/Direct Company, Adverteerder: Restaurant Abel.
.Categorie Cause related/charity: Het Rode Kruis zonder hulpgoederen is een ramp! Bureau: Publicis Dialog/KHY, Adverteerder: Het Nederlandse Rode Kruis.
Categorie Travel/Leisure : Favorites. Bureau: OgilvyOne, Adverteerder: Holland Casino.
Categorie Integrated Campaigns: CliniClowns 11 jaar Bureau: BMB, Adverteerder: Stichting CliniClowns Nederland. Engeland heeft de meeste nominaties (15).
De prijsuitreiking is op 30 september in Brussel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in