Zeven Nederlandse promoties genomineerd


The European Federation of Sales Promotion als Promotional Marketing Council lid van de EACA (European Association of Communication Agencies) heeft 17 en 18 juni in Milaan de beste nationale promotionele acties (voor Nederland de Esprix winnaars resp. genomineerden) beoordeeld om vervolgens de Europese promoties te nomineren.
Nederlandse genomineerden zijn: Categorie Business to business: Doom & Dickson 20th Anniversary. Bureau: Doom&Dickson, Adverteerder: Doom&Dickson.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Categorie FMCG Non Food: Axe Effect Game. Bureau: Lemz, Adverteerder: Lever Fabergé Nederland.
Categorie Non Alcoholic Beverages : Pepsi Blue 2003, Adverteerder: Vrumona.
Categorie Retail: Abel: het verhaal van oorsprong. Bureau: Tequila/Direct Company, Adverteerder: Restaurant Abel.
.Categorie Cause related/charity: Het Rode Kruis zonder hulpgoederen is een ramp! Bureau: Publicis Dialog/KHY, Adverteerder: Het Nederlandse Rode Kruis.
Categorie Travel/Leisure : Favorites. Bureau: OgilvyOne, Adverteerder: Holland Casino.
Categorie Integrated Campaigns: CliniClowns 11 jaar Bureau: BMB, Adverteerder: Stichting CliniClowns Nederland. Engeland heeft de meeste nominaties (15).
De prijsuitreiking is op 30 september in Brussel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid