Overslaan en naar de inhoud gaan

Groot bereik Kiosk-i

Het bereik van het Kiosk-i netwerk (van verlichte affichepanelen in tabaksspeciaalzaken) is hoog. Wekelijks komen gemiddeld 714.000…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hillenaar liet onderzoek uitvoeren naar het bereik en het effect van de Kiosk-i's. In totaal zijn alle 400 tabakswinkels met een Kiosk-i paneel onderzocht. Daarnaast zijn er enquêtes afgenomen onder de bezoekers van deze tabakswinkels.

related partner content for mobile comes here

Van deze klanten geeft 58 procent aan dat zij dagelijks in contact komen met het Kiosk-i medium, 30 procent komt wekelijks in aanraking met de panelen. Dat de Kiosk-i's opgemerkt worden blijkt uit de herkenningscores. Uit het onderzoek is gebleken dat 56 procent van de klanten een week na plaatsing de uitingen in de Kiosk-i's nog herkend. Die herkenning loopt maar heel langzaam terug. Na 8 weken is de gemiddelde herkenning nog steeds 42 procent.

Hillenaar startte op 1 april 2003 gestart met het netwerk van verlichte affichepanelen in tabaksspeciaalzaken in de grote steden van Nederland. Met de Kiosk-i's speelde het bedrijf in op de groeiende behoefte van de tabaksbranche aan vervangende advertentiemogelijkheden als gevolg van de nieuwe Tabakswet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in