Groot bereik Kiosk-i
Hillenaar liet onderzoek uitvoeren naar het bereik en het effect van de Kiosk-i's. In totaal zijn alle 400 tabakswinkels met een Kiosk-i paneel onderzocht. Daarnaast zijn er enquêtes afgenomen onder de bezoekers van deze tabakswinkels.
Van deze klanten geeft 58 procent aan dat zij dagelijks in contact komen met het Kiosk-i medium, 30 procent komt wekelijks in aanraking met de panelen. Dat de Kiosk-i's opgemerkt worden blijkt uit de herkenningscores. Uit het onderzoek is gebleken dat 56 procent van de klanten een week na plaatsing de uitingen in de Kiosk-i's nog herkend. Die herkenning loopt maar heel langzaam terug. Na 8 weken is de gemiddelde herkenning nog steeds 42 procent.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHillenaar startte op 1 april 2003 gestart met het netwerk van verlichte affichepanelen in tabaksspeciaalzaken in de grote steden van Nederland. Met de Kiosk-i's speelde het bedrijf in op de groeiende behoefte van de tabaksbranche aan vervangende advertentiemogelijkheden als gevolg van de nieuwe Tabakswet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid