Overslaan en naar de inhoud gaan

Beckham huurt nieuwe pr-man in

Voetballer David Beckham heeft een nieuwe public relations-manager ingehuurd om sterker te staan in de strijd met sommige media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voetbalspecialist Simon Oliveira, voormalig associate director van Ketchum, één van werelds grootste pr-organisaties, is door de Engelse aanvoerder van het elftal aangenomen om te proberen de focus van de media weer te richten op zijn voetbalkwaliteiten. De afgelopen maanden heeft Beckham te maken gehad met een voortdurende aanval van sommige dagbladen op zijn privé-leven. Zo is de kwestie Rebecca Loos breed uitgemeten in de diverse dag- en weekbladen in heel Europa. Oliveira zal twaalf dagen per maand in Madrid zijn om Beckham te adviseren en te helpen. “Ik vind dat Beckham nog steeds het grootste sporticoon van dit moment is en ik zal er alles aan doen om dat te benadrukken”?, aldus de pr-man.

related partner content for mobile comes here

Het pr-bureau waar Beckham tot nu toe meewerkte, CM Publicity, zal zich meer gaan richten op de ‘algemene Beckham-strategie’.

(bron: Mediaguardian)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in