
Voetbalspecialist Simon Oliveira, voormalig associate director van Ketchum, één van werelds grootste pr-organisaties, is door de Engelse aanvoerder van het elftal aangenomen om te proberen de focus van de media weer te richten op zijn voetbalkwaliteiten. De afgelopen maanden heeft Beckham te maken gehad met een voortdurende aanval van sommige dagbladen op zijn privé-leven. Zo is de kwestie Rebecca Loos breed uitgemeten in de diverse dag- en weekbladen in heel Europa. Oliveira zal twaalf dagen per maand in Madrid zijn om Beckham te adviseren en te helpen. “Ik vind dat Beckham nog steeds het grootste sporticoon van dit moment is en ik zal er alles aan doen om dat te benadrukken”?, aldus de pr-man.
Het pr-bureau waar Beckham tot nu toe meewerkte, CM Publicity, zal zich meer gaan richten op de ‘algemene Beckham-strategie’.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens(bron: Mediaguardian)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee