Zappos beste klantenservice in VS
Geheel onverwacht is het niet, maar uit onderzoek van BIGresearch, in opdracht van NRF Foundation/American Express Customers’ Choice,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureasu ondervroeg hiervoor 9200 Amerikaanse consumenten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Amazon staat op plek twee, LL Bean op nummer 3. 'In tijden dat vele retailers concurreren op prijs, blijkt klantenservice een tool te zijn om in de ogen van de consument te kunnen excelleren', aldus NRF-directeur Kathy Mance. 'Deze retailers hebben in moeilijke tijden goed hun best gedaan om zich van anderen te onderscheiden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Top 10:
1. Zappos.com
2. Amazon.com
3. LL Bean
4. Overstock.com
5. Lands’ End
6. JC Penney
7. Kohl’s
8. QVC
9. Nordstrom
10. Newegg
Bron : NRF (via Retailnews)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid