
Het bureasu ondervroeg hiervoor 9200 Amerikaanse consumenten.
Amazon staat op plek twee, LL Bean op nummer 3. 'In tijden dat vele retailers concurreren op prijs, blijkt klantenservice een tool te zijn om in de ogen van de consument te kunnen excelleren', aldus NRF-directeur Kathy Mance. 'Deze retailers hebben in moeilijke tijden goed hun best gedaan om zich van anderen te onderscheiden.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe Top 10:
1. Zappos.com
2. Amazon.com
3. LL Bean
4. Overstock.com
5. Lands’ End
6. JC Penney
7. Kohl’s
8. QVC
9. Nordstrom
10. Newegg
Bron : NRF (via Retailnews)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee