(Campagne) FBTO de Pijp uit
De drie billboards aan de rand van de Pijp zijn voorzien van de tekst 'U gaat de Pijp' uit. De tekst verwijst naar de Overlijdensrisicoverzekering van FBTO.
De verzekeraar gelooft in kleinschalige campagnes op relevante plekken. De gerealiseerde impact is in dat geval veel gerichter dan die van massamediale uitingen. Dit sluit volgens FBTO aan bij het gedrag dat consumenten op het internet vertonen.
Mensen met gezamenlijke interesses of achtergrond zoeken elkaar online steeds meer op via social media en communities. Om de consument goed te bereiken, moet je als merk dus op relevante en/of leuke wijze aanwezig zijn op 'hun' stukje internet. Of in hun buurt. Aldus FBTO
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBureau: Koense&Severein
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid