Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) FBTO de Pijp uit

Verzekeraar FBTO staat met speciale 'location based marketing' in de Amsterdamse wijk de Pijp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie billboards aan de rand van de Pijp zijn voorzien van de tekst 'U gaat de Pijp' uit. De tekst verwijst naar de Overlijdensrisicoverzekering van FBTO.

related partner content for mobile comes here

De verzekeraar gelooft in kleinschalige campagnes op relevante plekken. De gerealiseerde impact is in dat geval veel gerichter dan die van massamediale uitingen. Dit sluit volgens FBTO aan bij het gedrag dat consumenten op het internet vertonen.
Mensen met gezamenlijke interesses of achtergrond zoeken elkaar online steeds meer op via social media en communities. Om de consument goed te bereiken, moet je als merk dus op relevante en/of leuke wijze aanwezig zijn op 'hun' stukje internet. Of in hun buurt. Aldus FBTO

Bureau: Koense&Severein

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in