Management buy-out Mare Research
Mare Research komt na een management buy-out in handen van Daniëlla Sceats, Mirjam Paternotte, Waldo Swijnenburg en Kees-Jan Hoogeveen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Allen zijn 5 jaar of langer werkzaam bij het bureau. Oprichter Bart Eijken draagt zijn bedrijf aan hen over. In 2011 blijft Eijken betrokken bij Mare Research en verantwoordelijk voor enkele accounts.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De vier partners leggen in 2011 de nadruk op het versterken van de accountteams en productontwikkeling zoals Dual Insight, facial recognition, online tools en Sparks.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMare won afgelopen jaar de ‘Beste bureau 2010’-MOA Award. Tot Mare’s opdrachtgevers behoren ondermeer KPN, Hi, ABN Amro, Pon’s Automobielhandel, DPC, Nederlandse Staatsloterij, Pearle Opticiens en Vrumona.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid