Eyelove past reclamecampagne aan
Eyelove past de reclamecampagne waarin naar concurrent Hans Anders wordt verwezen zo snel mogelijk aan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Die afspraak hebben de partijen woensdag gemaakt tijdens een kort geding in de rechtbank in Rotterdam. Hans Anders stapte naar de rechter, omdat het bedrijf de campagne van de nieuwe concurrent misleidend en verwarrend vond. ´We zijn erg blij met deze uitkomst', zegt een woordvoerster van Hans Anders.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eyelove Brillen is een nieuw concept in de optiekmarkt, opgezet door een voormalig directeur van Hans Anders, John Keijsers. De nieuwe brillenketen verkoopt sinds begin 2010 brillen voor vaste lage prijzen via drogisterijen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid