Jan Schinkelshoek nieuwe voorzitter CMC


‘Ik neem het graag op me om het werk voor de reclamesector van Hans over te nemen’, zegt Jan Schinkelshoek. ‘Het gaat om een sector, de communicatiewereld, waar ik in de loop der jaren mee vergroeid ben. En die zich meer dan ooit moet laten gelden. Vooral om een gecoördineerd, doordacht en verantwoord antwoord te geven op de vraag wanneer genoeg genoeg is?’
Schinkelshoek was voor zijn Kamerlidmaatschap voor het CDA onder andere communicatiedirecteur van de Rabobank en hoofdredacteur van de Haagsche Courant.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Centrum voor Merk en Communicatie (CMC) is een koepelorganisatie voor commerciële communicatie waar kennis en belangen van de branche worden samengebracht. Het CMC is namens de sector de gesprekspartner voor bedrijfsleven en politiek en wordt gevormd door de samenwerkende belangenorganisaties AFN (Vereniging Facilitaire Sectie AFN), BVA (Bond van Adverteerders), DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association), SPOT (Kenniscentrum voor Televisiereclame) en VEA (Vereniging van Communicatieadviesbureaus).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid