Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Schinkelshoek nieuwe voorzitter CMC

Jan Schinkelshoek (foto) is de nieuwe voorzitter van CMC, Centrum voor Merk en Communicatie. Schinkelshoek, die na de beëindiging van zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Ik neem het graag op me om het werk voor de reclamesector van Hans over te nemen’, zegt Jan Schinkelshoek. ‘Het gaat om een sector, de communicatiewereld, waar ik in de loop der jaren mee vergroeid ben. En die zich meer dan ooit moet laten gelden. Vooral om een gecoördineerd, doordacht en verantwoord antwoord te geven op de vraag wanneer genoeg genoeg is?’

related partner content for mobile comes here

Schinkelshoek was voor zijn Kamerlidmaatschap voor het CDA onder andere communicatiedirecteur van de Rabobank en hoofdredacteur van de Haagsche Courant.

Het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC) is een koepelorganisatie voor commerciële communicatie waar kennis en belangen van de branche worden samengebracht. Het CMC is namens de sector de gesprekspartner voor bedrijfsleven en politiek en wordt gevormd door de samenwerkende belangenorganisaties AFN (Vereniging Facilitaire Sectie AFN), BVA (Bond van Adverteerders), DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association), SPOT (Kenniscentrum voor Televisiereclame) en VEA (Vereniging van Communicatieadviesbureaus).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in