NS winnaar Communicatieblunder van 2010
‘NS maakt winter-belofte niet waar’ is door de meeste deelnemerws aan de Poll op Communicatie Online uitgeroepen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In totaal hebben 412 bezoekers van Communicatie Online hun stem uitgebracht. De rest van de toptien ziet er als volgt uit: ‘LNV-glossy Gerda’ (10%), ‘Turnbond’s reactie op Youri’ (7%), ‘T-Mobile’s aanpak van Youp’ (6%), ‘Jack de Vries-affaire’ (4%), ‘Toyota’s reputatieschade’ (3%) en ‘Radiostilte kabinetsformatie (1%). Voor de CommunicatieKnaller van 2010 was het moeizamer om een voorselectie van tien kandidaten te vormen, vandaar dat deze lijst is afgeblazen. We wachten af wat 2011 brengt!
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid