Samenwerking RTL Nederland en Vodafone


Het eerste product dat binnen deze samenwerking is ontwikkeld, wordt begin februari 2011 geïntroduceerd op de mobiele telefoniemarkt. Het product is gericht op een vrouwelijke doelgroep.
Het afgelopen jaar is gebruikt voor het verzamelen van consumenteninzichten voor de totstandkoming van dit nieuwe merk. Vodafone neemt onder meer de productpropositie en de distributie voor zijn rekening. RTL is onder andere verantwoordelijk voor het ontwikkelen van content en voor de promotie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCeo Vodafone Nederland, Jens Schulte-Bockum: 'De mobiel wint aan kracht in het dagelijkse leven van mensen en wordt steeds meer een aanvulling op het televisiescherm en de pc. Dat maakt het voor beide partijen een interessante markt. Met deze samenwerking zijn we in staat de content van RTL nog beter aan te bieden en kunnen we specifieke doelgroepen benaderen met gerichte proposities.'
Bert Habets, ceo RTL Nederland: 'We zoeken steeds naar nieuwe mogelijkheden om onze activiteiten succesvol uit te breiden. De mobiele telefoniemarkt is daar een uitstekend voorbeeld van. Met dit nieuwe merk maken we vooral gebruik van ons rijke aanbod van bewegend beeld en onze kennis van de vrouwelijke doelgroep.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid