Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking RTL Nederland en Vodafone

RTL Nederland en Vodafone Nederland gaan een meerjarige strategische samenwerking aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerste product dat binnen deze samenwerking is ontwikkeld, wordt begin februari 2011 geïntroduceerd op de mobiele telefoniemarkt. Het product is gericht op een vrouwelijke doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Het afgelopen jaar is gebruikt voor het verzamelen van consumenteninzichten voor de totstandkoming van dit nieuwe merk. neemt onder meer de productpropositie en de distributie voor zijn rekening. is onder andere verantwoordelijk voor het ontwikkelen van content en voor de promotie.

Ceo Vodafone Nederland, Jens Schulte-Bockum: 'De mobiel wint aan kracht in het dagelijkse leven van mensen en wordt steeds meer een aanvulling op het televisiescherm en de pc. Dat maakt het voor beide partijen een interessante markt. Met deze samenwerking zijn we in staat de content van RTL nog beter aan te bieden en kunnen we specifieke doelgroepen benaderen met gerichte proposities.'

Bert Habets, ceo RTL Nederland: 'We zoeken steeds naar nieuwe mogelijkheden om onze activiteiten succesvol uit te breiden. De mobiele telefoniemarkt is daar een uitstekend voorbeeld van. Met dit nieuwe merk maken we vooral gebruik van ons rijke aanbod van bewegend beeld en onze kennis van de vrouwelijke doelgroep.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in