Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatievereniging VSA wordt Welcom

Het Amsterdamse reclamebureau Dutchlabel heeft een campagne ontwikkeld voor communicatievereniging VSA – Voorlichtings Sociëteit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 6 januari wordt de campagne gepresenteerd aan de leden. Vanaf dan zal er ook een guerillacampagne van start gaan en worden er onconventionele middelen ingezet om Welcom onder de aandacht te brengen. De pay-off waaronder dit gebeurt is ‘Amsterdam communiceert’.

related partner content for mobile comes here

De vereniging heeft de ambitie ‘innovatieve, onconventionele, inspirerende en kennisverhogende activiteiten te organiseren met lef, waarmee de Amsterdamse communicatieprofessional zijn kennis en professionaliteit aanzienlijk kan vergroten.’

Het nieuwe logo van de vereniging bestaat uit twee delen: ‘Wel’ wordt in grijze letters van het type Rockwell weergegeven, ‘com’ in middelblauw Futura. De contrasterende kleuren en fonts moeten leiden tot een balans tussen speels en serieus. Een extra element vormt het eenvoudigste icoontje van communicatie: de spreekballon.

Het doel van de campagne is een forse stijging van de naamsbekendheid en een verhoging van het aantal leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in