Wie wordt DM Man of Vrouw van het Jaar


De tien genomineerden zijn:
Sander van der Blonk, managing director Rapid Sugar. Gangmaker achter de oprichting van de E-mail Marketing Associatie (Emma-nl)
Werner Borel, division director van Nespresso Professional Nederland. Founding father van de Nespresso-clubMartijn van Dam, lid Tweede Kamer voor de PvdA. Bepleitte keiharde maatregelen tegen ongewenste e-mail, sms en telefoontjes, maar kreeg daarmee wél de branche weer op één lijn
Carine Poen, marketingmanager van Wehkamp. De postorderaar loopt voortdurend voorop met zijn multichannel-strategieën en behaalt daarmee ook resultaten
Jochem Janssen, marketingmanager van Alex. Met de Alex Academy probeert de online-broker niet alleen nieuwe klanten te trekken, maar vooral de relatie met bestaande klanten te intensiveren
Jochem Nijssen, van Philips Domestic Appliances and Personal Care (DAP), het CRM-programma dat laat zien dat ook in deze branche DM succesvol kan zijn
Stef Rietbergen, uitgever NRC Handelsblad. Probeert lezers aan zich te binden door ze een actieve rol te geven in de krant zelf, maar ook in de communicatie van de krant
Ruud Polman, hoofd retailcommunicatie Rabobank Nederland. Verantwoordelijk voor het succesvolle ledenprogramma van de bank
Richard van Schaik, directeur SNS Direct. Voorloper in Nederland van het op-afstand-afhandelen van alle financiële diensten
Alexander Singewald, algemeen directeur Singewald Consultants Group. Stond onder andere aan de basis van een 'doorstart' van het Infofilter
De adviesraad - bestaande uit Peter Joziasse (manager van het DM Competence Center van TPG Post), Andy Mosmans (oud-CEO FHV BBDO), Paul Petermeijer (managing director BBP/Telecommerce), Fred Sengers (hoofdredacteur Incentive), Dirk van der Steenhoven (directeur DDMA) en Annelies Velders (hoofd Campaign Management KPN Mobile) - heeft de shortlist samengesteld op basis van een aantal criteria.
De titel DM Man of Vrouw van het Jaar wordt toegekend aan díe persoon die zich in de afgelopen twaalf maanden in zijn of haar vak positief heeft onderscheiden in de direct-marketingbranche. Het kan daarbij zowel een DM-prestatie binnen de eigen organisatie zijn, als een prestatie die voor de gehele branche geldt.
De beoordeling door de adviesraad heeft aan de hand van de volgende kernbegrippen plaatsgevonden: visie, onderscheidend/vernieuwend, durf en resultaat.
Maar ook het publiek kan stemmen op de genomineerden: er kan via www.tcd2004.nl worden gestemd tot uiterlijk woensdag 28 april 10.00 uur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid