Overslaan en naar de inhoud gaan

W+K maakt eerste merkcampagne Booking.com

Wieden+Kennedy Amsterdam heeft de allereerste merkcampagne voor het succesvolle Nederlandse bedrijf Booking.com ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne heeft als thema Booking.Yeah en wordt gelanceerd op de Amerikaanse markt. De campagne speelt in op de overload aan informatie die potentiële reizigers krijgen en het gebrek aan tijd die ze hebben voor vakantie. Wie een verkeerde keuze maakt, baalt verschrikkelijk, wie een goede boeking heeft gedaan is extra blij. Booking.Yeah verwijst naar dat gevoel.

related partner content for mobile comes here

De campagne gaat van start met een film van 60 seconden, geregisseerd door het Zweedse regiecollectief Traktor, gevolgd door een serie van 30- en 15-seconden commercials. Online en in andere activaties wordt verder ingespeeld op de 'delight of right'.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in