Sue Amsterdam begint lingeriemerk Salon Désir


Met Salon Désir heeft Sue de ambitie een internationale speler te worden op het vlak van luxe lingerie. Astrid Groenewegen, managing director van Sue Amsterdam is verantwoordelijk voor het merk, het design en de dagelijkse leiding over Salon Désir. Tom de Bruyne, creatief directeur en medeoprichter van Sue houdt zich bezig met het bouwen en converteren van community's.
Groenewegen: 'Salon Désir is ontstaan vanuit een verlangen om zelf een eigen merk te bouwen waarin we al ons geloof hoe je merken vandaag de dag succesvol kunt maken, kwijt konden. We geloven in merken met een bijzonder uitgesproken commitment die oprecht een positief verschil maken in het leven van mensen en dit continu gaan bewijzen. We willen als bureau bewijzen dat we ook echt zelf in de praktijk brengen wat we prediken aan onze klanten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSUE Amsterdam werd opgericht door een deel van het voormalige management van Boondoggle Amsterdam. Sinds de start begin 2012 werkt het bureau voor merken zoals Microsoft, Oxfam Novib, Arla, Eneco, G-Star Raw en Mead Johnson.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid