Overslaan en naar de inhoud gaan

Sue Amsterdam begint lingeriemerk Salon Désir

Het bureau Sue Amsterdam lanceert de online lingerieboetiek Salon Désir, een eigen e-commerce platform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Salon Désir heeft Sue de ambitie een internationale speler te worden op het vlak van luxe lingerie. Astrid Groenewegen, managing director van Sue Amsterdam is verantwoordelijk voor het merk, het design en de dagelijkse leiding over Salon Désir. Tom de Bruyne, creatief directeur en medeoprichter van Sue houdt zich bezig met het bouwen en converteren van community's.

related partner content for mobile comes here

Groenewegen: 'Salon Désir is ontstaan vanuit een verlangen om zelf een eigen merk te bouwen waarin we al ons geloof hoe je merken vandaag de dag succesvol kunt maken, kwijt konden. We geloven in merken met een bijzonder uitgesproken commitment die oprecht een positief verschil maken in het leven van mensen en dit continu gaan bewijzen. We willen als bureau bewijzen dat we ook echt zelf in de praktijk brengen wat we prediken aan onze klanten.'

SUE Amsterdam werd opgericht door een deel van het voormalige management van Boondoggle Amsterdam. Sinds de start begin 2012 werkt het bureau voor merken zoals Microsoft, Oxfam Novib, Arla, Eneco, G-Star Raw en Mead Johnson.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in