Overslaan en naar de inhoud gaan

Precom gaat op in VPRA

Precom, het overlegplatform voor directies van communicatie-adviesbureaus, bestaat niet meer. Zes van de dertien bij PreCom aangesloten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens David Gribnau, voorzitter VPRA, zijn een aantal van de overige ‘Precom-bureaus’ nog aan het nadenken over een eventueel lidmaatschap. ‘Maar ik acht de kans vrij groot dat het merendeel lid zal worden.’

related partner content for mobile comes here

Precom werd ruim 15 jaar geleden in het leven geroepen na een meningsverschil binnen de VPRA over verplichte IS0-certificering. Vooral grotere bureaus stapten op en verenigden zich in het informele platform Precom. Gribnau zegt blij te zijn dat er na zo’n lange tijd een einde komt aan een situatie met twee belangenbehartigers voor een relatief kleine sector. ‘Eén vereniging voor het vak: dat is voor iedereen beter.’

Vrees dat er een cultuurclash ontstaat nu de als wat arrogant bekend staande PreComm-bureaus deel gaan uitmaken van de VPRA, heeft Gribnau niet. ‘Ik ga die woorden van jou ook zeker niet herhalen. Kleinere bureaus kunnen wat van grotere leren, maar andersom net zo goed. Bovendien: de sfeer is collegiaal, maar we durven elkaar ook de tent uit te concurreren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in