Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen niet achter omstreden Polo-commercial

Volkswagen en DDB Londen distantiëren zich van een virale campagne voor de Volkswagen Polo, waarin het draait om een man die een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne heeft de pay-off 'Small but tough'. Een man parkeert zijn auto voor een restaurant. Hij brengt de bom tot ontploffing, maar het enige wat we krijgen te zien, is een lichtflits in de auto. De auto zelf explodeert niet. Dan komt de pay-off in beeld.

related partner content for mobile comes here

De commercial komt van twee heren die zichzelf Lee en Dan noemen. Ze hebben de commercial op hun gezet. Sindsdien wordt de spot razendsnel verspreid over het internet. Volgens het duo was dat niet de bedoeling.
Volkswagen en DDB Londen willen met klem benadrukken dat niemand die werkzaam is voor adverteerder of bureau ook maar iets te maken heeft met de commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in