“Branche riskeert waakhond à la NMA“
Volgens Hans Hillen voorzitter van het CMC (Centrum voor Merk en Communicatie) verdienen de pogingen van de dm-branche tot…
Hillen zei dit afgelopen dinsdag tijdens een seminar over zelfregulering.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hij voorzag de installatie van een soort NMA voor de branche, een snelgroeiende en hardhandig optredende waakhond. Hij doelde onder andere op de Consumenten Autoriteit, die juni 2006 operationeel is.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisPrisca Ancion, directeur van de Reclame Code Commissie, zag het minder zwart. De branche moet zich via een convenant invloed verwerven in de Consumenten Autoriteit. Vooral de schade beperken dus, in plaats van een pro-actief beleid te voeren. Want daarvoor ontbreekt het onder andere aan geld, wat volgens haar een gotspe is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid