FLASH!-campagne weer actief
Dit is de tweede keer dat de overheid aandacht besteed aan FLASH! via Postbus 51. In 2004 sloot de Postbus 51-campagne aan bij de actualiteit van de grote sportevenementen (EK Voetbal en Olympische Spelen).
De publiekscampagne FLASH! wil Nederlanders bewust maken van de wenselijkheid van een gezonde leefstijl met voldoende lichaamsbeweging en is erop gericht bewegen bevorderen. De campagne wordt gecoördineerd door het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet komende jaar volgen meer activiteiten om Nederland aan het bewegen te krijgen, waaronder een beweegexpositie die door het hele land reist, een beweegtour langs bedrijven en vmbo-scholen, een beweegweek voor 55-plussers op 40 locaties in Nederland, lespakketten en de FLASH!-bus waarin iedereen getest kan worden op zijn gezondheid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid