Overslaan en naar de inhoud gaan

FLASH!-campagne weer actief

Vanaf 17 januari wordt opnieuw via Postbus 51 campagne gevoerd op radio en tv om het Nederlandse publiek op te roepen een half uur per dag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de tweede keer dat de overheid aandacht besteed aan FLASH! via Postbus 51. In 2004 sloot de Postbus 51-campagne aan bij de actualiteit van de grote sportevenementen (EK Voetbal en Olympische Spelen).

related partner content for mobile comes here

De publiekscampagne FLASH! wil Nederlanders bewust maken van de wenselijkheid van een gezonde leefstijl met voldoende lichaamsbeweging en is erop gericht bewegen bevorderen. De campagne wordt gecoördineerd door het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).

Het komende jaar volgen meer activiteiten om Nederland aan het bewegen te krijgen, waaronder een beweegexpositie die door het hele land reist, een beweegtour langs bedrijven en vmbo-scholen, een beweegweek voor 55-plussers op 40 locaties in Nederland, lespakketten en de FLASH!-bus waarin iedereen getest kan worden op zijn gezondheid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in