Overslaan en naar de inhoud gaan

Grote vraag naar corporate communicatiebureaus

Er werd in 2004 internationaal 77 procent meer gezocht naar reclamebureaus en bureaus die gespecialiseerd zijn in corporate communicatie in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat becijfert AdForum.com, dat het aantal zoekacties op de eigen site bekeek. Die categorie bureaus laat de grootste stijging zien. Bij bureaus gespecialiseerd in merk- en productontwikkeling was dat 56 procent en packaging & design 18 procent. Bedrijven zochten minder dan in 2003 naar bureaus gespecialiseerd in marketing services (-28 procent) en interactive (-8 procent) en media buying & planning (-7 procent). Het totaal aantal ‘zoektochten’ was 83.000.

related partner content for mobile comes here

Christopher Wynne, president en ceo van AdForum.com, ziet een trend onder bedrijven hun merkimago te beschermen en laten groeien. Bedrijven krijgen volgens hem steeds meer te maken met ethische kwesties en minder tolerante regelgeving. ‘Merk-gedreven concerns zien daarom de importantie van corporate communicatie’, zegt Wynne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in