Commissariaat pakt virtuele reclame voetbal aan


De reclame-uiting staat nu direct op de achterlijn, spelers kunnen 'door de reclame heenlope', de uitingen zijn beter zichtbaar dan de overige reclame-uitingen in het stadion, ze zijn fel verlicht en vaak te groot, somt Inge Brakman van het Commissariaat op.
Deze overtredingen moeten worden aangepast zodra de tweede helft van het voetbalseizoen 2004/2005 van start gaat, zegt ze. Als blijkt dat virtuele reclame niet in overeenstemming met de regels kan worden uitgevoerd, dan volgt er een boete.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEind 2003 heeft het Commissariaat toestemming gegeven voor deze virtuele wijze van reclame maken rond voetbalwedstrijden. Dat gebeurde op basis van voorstellen en voorbeelden die wel voldeden aan de eisen uit de Mediawet en de Beleidsregels Sportprogramma’s.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid