Volkswagen is niet meer ‘Das Auto’ want te arrogant


Volkswagen probeert na Dieselgate/Sjoemelsoftware zijn besmette blazoen te zuiveren door zich bescheidener op te stellen. Op de borst kloppen dat je ‘das Auto’ bent, is daarbij niet constructief, zo meent de directie.
Volgens Reuters heeft een VW-woordvoerder gezegd dat het niet zo is dat ‘Das Auto’ helemaal bij het oud vuil wordt gezet, maar het wordt voorlopig niet wordt gebruikt in reclamecampagnes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Als het logo in beeld komt, komt er een nieuwe slogan bij te staan: “Volkswagen”. Deze ‘slogan’ zal de komende tijd wereldwijd worden uitgerold.
De leiding van Volkswagen wil zo graag laten zien dat de corporate cultuur is veranderd.
Volkswagen gebruikte ‘Das Auto’ zo'n tien jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid