Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen is niet meer ‘Das Auto’ want te arrogant

Het automerk stopt met gebruik slogan om zo bescheidener over te komen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volkswagen probeert na Dieselgate/Sjoemelsoftware zijn besmette blazoen te zuiveren door zich bescheidener op te stellen. Op de borst kloppen dat je ‘das Auto’ bent, is daarbij niet constructief, zo meent de directie.

related partner content for mobile comes here

Volgens Reuters heeft een VW-woordvoerder gezegd dat het niet zo is dat ‘Das Auto’ helemaal bij het oud vuil wordt gezet, maar het wordt voorlopig niet wordt gebruikt in reclamecampagnes.

‘Als het logo in beeld komt, komt er een nieuwe slogan bij te staan: “Volkswagen”. Deze ‘slogan’ zal de komende tijd wereldwijd worden uitgerold.

De leiding van Volkswagen wil zo graag laten zien dat de corporate cultuur is veranderd.

Volkswagen gebruikte ‘Das Auto’ zo&;n tien jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in