Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasnost aan de slag voor Hivos

Het pr-bureau gaat de komende twee jaar aan de slag met de communicatie, PR en activaties voor de coalitie Stop Kinderarbeid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een coalitie gecoördineerd door Hivos. De coalitie bestaat uit de Algemene Onderwijsbond (AOb), FNV Mondiaal, Hivos, ICCO Coöperatie en Kerk in Actie, de Landelijke India Werkgroep (LIW) en Stichting Kinderpostzegels Nederland. Stop Kinderarbeid zet zich in voor uitbanning van alle vormen van kinderarbeid en roept burgers, bedrijven en overheden op om deel uit te maken van de oplossing. Omdat ieder kind recht heeft op kwalitatief, regulier onderwijs.

related partner content for mobile comes here

&;Het geeft een erg goed gevoel om met onze dagelijkse werkzaamheden bij te dragen aan de ambitie van ​Stop Kinderarbeid&;, aldus Janiek Braaksma, partner bij . &;De politiek, het bedrijfsleven en de consumenten moeten weten wat er speelt binnen onder andere de goudindustrie en hun verantwoordelijkheid durven nemen. Alle kinderen naar school, dat is het doel.&;

Afgelopen maand werd reeds gestart met de campagne &;Goud in Handen&;, die geheel in het teken van de miljoen kinderen die dagelijks moeten werken in goudmijnen. Dit goud komt vervolgens terecht in onze telefoons, tablets en laptops. Meer informatie is te vinden op de speciale .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in