Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! lanceert voor de vierde keer Serious Request-campagne

Dit jaar vraagt de actie aandacht voor jongeren in conflictgebieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het thema ‘Keep them Going’ vraagt aandacht voor jongeren die door oorlog of een conflict minder kans hebben op scholing en ontwikkeling. ‘Keep them Going’ moet vooral een positieve aanmoediging zijn voor jongeren die zich, ondanks vaak extreme omstandigheden, niet laten weerhouden er het beste van maken.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar werkte samen met regieduo van productiemaatschappij . Centraal staat in de campagne een meisje, die ondanks de omstandigheden &;gewoon&; naar school gaat.

Een boodschap die de nieuwe lijn van 3FM Serious Request volgt, waarbij de focus nog meer verschuift naar het onderwerp in plaats van de DJ’s in het Glazen Huis.

De actie gaat op 18 december van start Heerlen. Met de opbrengst van de editie van 2014 worden momenteel in verschillende landen duizenden slachtoffers van seksueel geweld geholpen.

Serious Request 2015

Credits
Client: NPO 3FM
Verantwoordelijk bij klant: Wilbert Mutsaers & Stefanie van Keimpema
Agency: ACHTUNG!
Creative director: Mervyn ten Dam & Pascal Rotteveel
Creatives: Michael Middelkoop & Sharif Abdel Mawla
Agency producer: Kim Buijs
Design: Roy van Dijk
Production company: TheBoardRoom
Director: Bill Tanaka
Head of production: Liesbeth Timmer
Producer: Rogier Dorant
DOP: Tibor Dingelstad
Movi-operator: Ben de Graaf
Editor: Gert-Willem Visser
Sound, grading & online: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in