Veel klachten over webwinkels
Volgens ConsuWijzer groeit het aantal klachten over webwinkels. De site verwerkte in het eerste halfjaar van 2012 ongeveer 6000 klachten in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van alle klachten ging 53 procent over webwinkels en 47 over gewone winkels. Vorig jaar was dat nog 43 tegenover 57 procent. De klachten over webshops gingen vooral over te laat of niet bezorgde producten, garantie, ondeugdelijke producten en rekeningen. Fysieke winkels hebben vooral te maken met klachten over garantie op producten en gekochte spullen die niet werken. ConsuWijzer adviseert mensen die online winkelen om onder andere fora te checken op klachten van andere consumenten voordat aankopen bij een webwinkel worden gedaan.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid