Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Gogh Museum en Selmore signeren contract op canvas

Nieuw 'Guiding Idea' wordt 'meer dan klassieke merkcampagne'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Portret Vincent van Gogh, van Paul Gauguin

related partner content for mobile comes here

Het Van Gogh Museum tekent voor een nieuwe samenwerking met Selmore. En met een knipoog naar de schilder vindt signering plaats op canvas. Selmore wordt de komende jaren verantwoordelijk voor de merkstrategie en de ontwikkeling en uitwerking van de merkcommunicatie en -activatie.

Foto: Adriaan Dönszelmann (Van Gogh Museum) en Ajan Froeling (Selmore)

Selmore is al bezig met de ontwikkeling van een nieuw Guiding Idea voor het Van Gogh Museum.  Een verbindend en sturend merkidee dat ruimte geeft aan alles wat het museum onderneemt: van evenement tot lezing, van academy tot atelier, van lokale tentoonstelling tot internationale experience. 

&;Vanuit dat nieuwe Guiding Idea gaan we bijzondere creatieve projecten uitvoeren. Niet alleen in Nederland maar ook wereldwijd. Het wordt in ieder geval meer dan een klassieke merkcampagne&;, aldus Anja Froeling, head of account & operations van Selmore.

Adriaan Dönszelmann, zakelijk directeur Van Gogh Museum, over Selmore: &;Het is een van onze voornaamste taken om voortdurend kennis en inspiratie aan een wereldwijd miljoenenpubliek over te dragen. In de nieuwe merkuitingen wordt zichtbaar dat het Van Gogh Museum een levend museum is. Zoals ook Van Gogh nog steeds leeft in de hoofden en harten van liefhebbers over de hele wereld.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in