Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever en Vice slaan handen ineen om vrouwenkanaal op te zetten

De partijen gaan een meerjarige samenwerking aan, die moet resulteren in een videokanaal gericht op vrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever begint samen met jongerenmedium Vice een videokanaal speciaal voor vrouwen. Daartoe sloten zij een samenwerking van minimaal twee jaar, zo maakten ze gisteren bekend tijdens Cannes Lions.

related partner content for mobile comes here

Het kanaal heeft de naam Broadly gekregen. De thema&;s waar het kanaal zich op gaat richten, zijn onder meer &;vrouwen op het werk&; en &;gezondheid&;, maar Unilever toont zich ook van zijn geëngageerde kant met thema&;s als &;vrouwen in conflictgebieden&;. Dat moet leiden tot dagelijkse items. Het kanaal brengt ook documentaires over sex, mode, cultuur en politiek. De video’s worden uitgezonden op Vice.com, YouTube en Snapchat.

Verwacht wordt dat de producent in eerste instantie de merken Dove en TRESemmé onder de aandacht zal brengen.

Broadly is voorlopig niet in Nederland te zien, want de deal met Unilever geldt nu alleen nog voor de UK, VS en Canada, zegt Joris Tjaden, communications manager Benelux bij Vice Media.

Het is niet de eerste keer dat Unilever met een contentplatform voor vrouwen komt. In 2009 . Ingegeven door de nieuwste online trends, werd dat in april vorig jaar stopgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in