
Member Get Member Company (MGMC) zegt een methode te hebben ontwikkeld om tevreden consumenten om te zetten in actieve ambassadeurs. Hierbij maakt het gebruik van uiteenlopende marketingmiddelen waaronder social media, landing pages, e-mailmarketing, WhatsApp, print media en events.
De methode wordt als whitelabel oplossing inmiddels inzet bij onder andere T-Mobile, Menzis en Hema Verzekeringen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftMGMC stelt dat mensen voor een aankoop steeds minder vertrouwen op vergelijkingswebsites en advertenties en steeds vaker te rade gaan bij vrienden, familie en bekenden. Door het activeren van promotors zou een gemiddelde jaarlijkse klantengroei haalbaar zijn van 6%, met uitschieters naar17%.
Sander Dullaart (foto), oprichter en eigenaar van Member Get Member Company: 'Veel bedrijven meten hun Net Promoter Score, maar doen geen moeite om hun promotors te activeren. Dat is zonde. Met de juiste tools en incentives wordt zo’n 10% van je klanten een actieve promotor en die kunnen via sociale media, e-mail en WhatsApp een stevige marketingimpact hebben.
Voorbeeld campagne:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee