Domino’s Pizza naar PHD
Het pizza afhaal- en bezorgbedrijf wil het merk versterken en investeren in verdere groei in Nederland en België.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
PHD NL wordt verantwoordelijk voor de media strategie, planning en inkoop. Het account komt van Stroom.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nicky Claeys, cmo Domino’s Pizza in Nederland en België: ‘PHD heeft een verfrissende strategie neergezet die perfect past bij onze groeidoelstellingen en verder invulling geeft aan de vernieuwde merkrichting.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPatrick Molleman, managing director PHD: 'Domino’s Pizza is een prachtig merk met zeer ambitieuze doelstellingen. Daarnaast voelt de ondernemende cultuur als een warm bad en is er een hele mooie intermenselijke klik.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid