Unicef lanceert 'We gaan voor 0'-campagne
Unicef en Roorda lanceren vandaag - op de dag van de rechten van het kind - de campagne 'We gaan voor 0'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gedurende 24 uur zijn portretten van kinderen rondom het gebouw van Ziggo Dome in Amsterdam te zien. Midden op het gebouw sluiten de kinderen steeds hun ogen, dit gebeurt 19.000 - het aantal kinderen dat dagelijks sterft - keer. 'Wij kunnen niet langer onze ogen sluiten voor deze 19.000 kinderen. Elke 4 seconde sterft een kind aan oorzaken die we kunnen voorkomen. Wij komen in actie en gaan voor 0. Doe mee en ga ook voor 0', zo luidt de oproep van Unicef.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits:
Bureau: Roorda Reclamebureau
Klant: Unicef
verantwoordelijk bij Unicef: Heske Verburg
Copy: Jan Bennink
Art: Joeri Jansen
Account Judit de Graaff
Beeldbewerking: Woodwork
Productie Marcel Ossendrijver
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid