Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuiswinkel presenteert keurmerk voor zakelijke webshops

Thuiswinkel Zakelijk laat zien dat webwinkels veilig en betrouwbaar zijn in de zakelijke online markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De certificering richt zich op wet- en regelgeving in de zakelijke markt en laat online shoppende inkopers zien waar ze veilig kunnen kopen. 

related partner content for mobile comes here

Het Thuiswinkel Zakelijk-keurmerk is als variant op het Thuiswinkel Waarborg duidelijk herkenbaar. Door erop te klikken, komen klanten op een certificaat met hierop acht zekerheden die uitleg geven over de rechten en plichten van de B2B-verkoper.

  • Het bedrijf bestaat echt (contact- en vestigingsgegevens zijn gecontroleerd).
  • Zakendoen onder Nederlands recht.
  • Helder aanbod: je weet precies wat je koopt.
  • Overzichtelijk orderproces.
  • Prijzen zijn duidelijk.
  • Veilige betaalomgeving.
  • Zorgvuldige omgang met jouw persoonsgegevens.
  • Gedegen klachtenbemiddeling en geschillen bij Nederlandse rechter.

online verkoper van technische onderdelen, is als eerste webshop zakelijk lid geworden van Thuiswinkel.org. Marco Vrouwenvelder, marketingmanager bij Indi.nl: &;Door vragen van klanten over voorwaarden en veiligheid, wilden we graag een certificaat dat herkenbaar en betrouwbaar is bij al onze klanten. Het Thuiswinkel Zakelijk-keurmerk biedt zekerheid en zorgt ervoor dat onze voorwaarden voor iedereen duidelijk zijn.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in