Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Resn portfolio

Portfolio website toont verscheidenheid aan visuele stijlen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is een soort diamant-glazen dromerige wereld, een audiovisuele ervaring waar je in wordt getrokken, het portfolio van Resn. Via interactieve ervaringen maak je kennis met het werk van het bureau, met vestigingen in Amsterdam, Nieuw-Zeeland en San Francisco. De mobiele versie werd in lijn gebracht met de desktop versie, maar zelfstandig gebouwd, zonder concessies te doen aan de gebruikerservaring. 

related partner content for mobile comes here

Simon Jullien, Interaction and Creative Development Director: “We besloten niet voor de traditionele protfolio opzet te gaan maar een andere opzet te kiezen, waar het merk Resn steeds centraal staat: alles komt van binnenuit.’

Marcus Brown, Design Director: “De uitdaging was de juiste balans te vinden tussen een cleane presentatie en de laag daaronder, waar de ervaring levendig, beweeglijk en verassend is. We kregen het voor elkaar de verscheidenheid van onze visuele stijlen op een consistente manier te laten zien.”

De site werd bekroond als ‘Site Of The Day’ bij The FWA en ‘Site Of The Day’ en ‘Site of the Month’ bij Awwwards.

Credits
Design en development: Resn

Bekijk de website op

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 



 



 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de van Adformatie:

Meer over Dutch Digital Design in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in