Overslaan en naar de inhoud gaan

Franska Stuy zit dit jaar de Mercurs-jury voor

De merken worden in oktober voor de 19de keer uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Naast Franska Stuy (hoofdredacteur franska.nl / media- & brand-building advisor, oud-hoofdredacteur Libelle) als juryvoorzitter zitten nog zes anderen in de jury:

related partner content for mobile comes here

- Perre van den Brink (head of content/creative director VICE & managing director Tratlehner)

- Swan Lian Kwee (art director Swan Design)

- Thijs Muller (CEO Havas Media); Dolf Rogmans (uitgever/hoofdredacteur Villamedia)

- Carolien Vader (eigenaar Bladendokter.nl)

- Frank Volmer (directeur Ster)

Vaste secretaris van de jury is Harriët Schrier (Directeur MMA), die de juryprocedure bewaakt.

In oktober buigt de jury zich over de inzendingen van 10 categorieën: de nieuwe Mercur Mediamerk van het Jaar; Magazine, Lancering, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Marketingactie en Merkinnovatie van het Jaar.

Voor het tweede keer zal de Mercur BeLOFte van het Jaar worden uitgereikt, de prijs voor een uitzonderlijk talent en de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF Prijs.

Voor de elfde categorie, de Betapress Mercur Tijdschriftretailer van het Jaar, organiseert Betapress een publieksstemming.

Cases voor de Mercurs 2016 kunnen nog worden ingezonden tot en met 23 september 2016, criteria en inschrijfformulieren staan op mercurs.nl.

De nominaties worden 28 oktober bekend gemaakt, 15 december is de uitreiking. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in