Overslaan en naar de inhoud gaan

These Days aan de slag voor modemerk JBC

Het bureau zal vanaf 1 januari de volledige communicatie van JBC België, Duitsland en Nederland verzorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een uitgebreide consultatieronde heeft het Belgische modemerk besloten om zijn communicatiebudget aan  toe te vertrouwen.

related partner content for mobile comes here

&;De combinatie van een brede competentie en een diepgaande expertise in vrijwel elk communicatiedomein heeft uiteindelijk de doorslag gegeven&;, stelt Bart Claes, ceo van JBC. &;We zijn er zeker van dat we de juiste businesspartner hebben gevonden om onze ambities op korte én lange termijn te helpen realiseren.&;

&;Bart en Ann (de oprichters) hebben een prachtig bedrijf opgebouwd en zich omringd met een jonge en enthousiaste ploeg marketeers&;, voegt Erwin Jansen, ceo van These Days, daaraan toe. &;Die willen wij graag ondersteunen met onze kennis en creativiteit, om het merk JBC op verschillende markten verder te versterken.&;

These Days zal het JBC-team ondersteunen in onder andere brand communication, crm, social, digital, content marketing, direct marketing, shopper marketing, design en activatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in