Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nieuwe medewerkers Kingsday

Wendy van Luyck, Laura van der Heiden en Brenda Waegemaekers versterken het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wendy van Luyck (30, foto links) begint als accountmanager; Laura van der Heiden (24, foto midden) als account executive; en Brenda Waegemaekers (25) als creative.

related partner content for mobile comes here

Wendy van Luyck begon na verschillende creatieve opleidingen in 2010 als copywriter in de reclame, maar sindsdien heeft ze ook als projectmanager, digital producer en accountmanager gewerkt bij bureaus als Etcetera en Chunk. Daarnaast is ze bijna twee jaar board member geweest bij RA*W. Bij Kingsday gaat ze werken aan campagnes voor Bloemenbureau Holland en de Hartstichting.

Laura van der Heiden begon haar carrière bij Sid Lee als finance coördinator begin 2013. Ze stroomde echter al snel door naar het accountteam, waar ze projecten deed voor merken als Red Bull, Microsoft en Under Armour. Als account executive werkte ze recentelijk op projecten voor het Absolut Vodka (global account). Van der Heiden heeft voornamelijk ervaring in TV en print campagnes; bij Kingsday breidt ze ook uit naar digital.

Brenda Waegemaekers volgde na haar studies Psychologie en Journalistiek het afgelopen jaar een Copywriting Course in Sydney, Australië. Daarnaast werkte ze als freelance schrijfster onder andere voor De Dakhaas, DUB, Kapitaal Utrecht en het Ministerie van OCW. Verder schreef ze copy voor diverse culturele instellingen. Creative bij Kingsday is haar eerste functie in de reclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in