Drie nieuwe medewerkers Kingsday


Wendy van Luyck (30, foto links) begint als accountmanager; Laura van der Heiden (24, foto midden) als account executive; en Brenda Waegemaekers (25) als creative.
Wendy van Luyck begon na verschillende creatieve opleidingen in 2010 als copywriter in de reclame, maar sindsdien heeft ze ook als projectmanager, digital producer en accountmanager gewerkt bij bureaus als Etcetera en Chunk. Daarnaast is ze bijna twee jaar board member geweest bij RA*W. Bij Kingsday gaat ze werken aan campagnes voor Bloemenbureau Holland en de Hartstichting.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLaura van der Heiden begon haar carrière bij Sid Lee als finance coördinator begin 2013. Ze stroomde echter al snel door naar het accountteam, waar ze projecten deed voor merken als Red Bull, Microsoft en Under Armour. Als account executive werkte ze recentelijk op projecten voor het Absolut Vodka (global account). Van der Heiden heeft voornamelijk ervaring in TV en print campagnes; bij Kingsday breidt ze ook uit naar digital.
Brenda Waegemaekers volgde na haar studies Psychologie en Journalistiek het afgelopen jaar een Copywriting Course in Sydney, Australië. Daarnaast werkte ze als freelance schrijfster onder andere voor De Dakhaas, DUB, Kapitaal Utrecht en het Ministerie van OCW. Verder schreef ze copy voor diverse culturele instellingen. Creative bij Kingsday is haar eerste functie in de reclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid