Overslaan en naar de inhoud gaan

Teradata koopt Eindhovens high-tech bedrijf FLXOne

Amerikaanse big data-specialist legt met overname het datafundament onder integratie van online advertising en customer marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overname is zojuist bekend gemaakt in Anaheim in de VS, waar Teradata momenteel het jaar het wereldwijde congres Partners organiseert.

related partner content for mobile comes here

– tot voor kort onderdeel van de Greenhouse Group - levert technologie waarmee adverteerders het rendement van hun online campagnes kunnen optimaliseren. Het gaat om een datamanagementplatform, dat met de overanme  het datafundament gaat vormen voor Teradata’s Integrated Marketing Cloud.

Teradata is daarmee naar eigen zeggen de eerste te wereld die online advertising en customer marketing data samenbrengt in één oplossing voor het aansturen van real-time interacties over alle kanalen heen en het leveren van een geïntegreerd klantbeeld voor marketing.

De overname van FLXone geeft Teradata tevens toegang tot een partner ecosysteem van veertig leidende advertisers, publishers, bureaus en media trading desks (waaronder AppNexus, Google DoubleClick, MediaMath.

FLXOne was een van de onderdelen van de Greenhouse Group, dat eerder dit jaar werd . FLXOne ging na deze transactie zelfstandig verder. Matthijs Keij, ceo van FLXOne, merkt op dat de ontwikkeling vanuit Eindhoven blijft plaatsvinden, waarbij het bedrijf intensief gaat samenwerken met expert teams uit Europa en de VS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in