Steam wint zes Creative Excellence Awards


De Creative Excellence Awards 2013 is de Amerikaanse variant van de Nederlandse Magneet, met bekroningen voor het beste werk in arbeidsmarktcommunicatie wereldwijd.
Bekroningen voor Steam zijn er in de volgende subcategorieën:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPrint Media: 1e plaats Defensie voor ‘DEF magazines’
Social Media Marketing: 1e plaats Defensie voor ‘Infanterie-campagne en 2e plaats UMC Utrecht met ‘Naai je vriend een oor aan’
Best Multimedia Campaign: 2e plaats Defensie voor ‘Infanterie-campagne’
Mobile Marketing: 2e plaats Luchtverkeersleiding Nederland voor ‘Take Control of the Tower’
En de overall prijs, voor het beste werk van alle categorieën, de Grand Prize 2013 voor Defensie voor ‘Infanterie-campagne’
Zie voor de volledige lijst winnaars www.ceawards.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid