Publieke zenders op aandeel 33,3 procent in week 50
De publieke zenders behaalden in week 50 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,3 procent (kijkers 6+). In de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 26,9 en 32,1 en de SBS zenders 12,4 en 15,0. De BrandDeli-zenders (Discovery Networks, Be Viacom en FOX International Channels bij elkaar) hadden samen 5,6 en 11,3.
Nederland 1 was marktleider met 20,5 procent aandeel (avond 18,7). RTL4 had 18,3 en 15,6.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma was opnieuw Boer Zoekt Vrouw Internationaal met ruim 3,4 miljoen kijkers. In week 50 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid