Overslaan en naar de inhoud gaan

Spotify maakt weer kekke reclame met gebruikersdata

Dit keer gaat het om afspeellijsten met grappige namen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Spotify heeft voor de tweede keer een outdoorcampagne gelanceerd waarin het gebruik maakt van gebruikersdata.

related partner content for mobile comes here

De campagne is een vervolg op werd gelanceerd. Ook nu is hij gemaakt door Wieden + Kennedy New York.

Voor de campagne deze keer is gekeken naar luisterdata in combinatie met afspeellijsten met maffe namen.

Poes kwijt

Bijvoorbeeld: 'Sorry I lost your cat', of een lijst met 'root canal sons'.

meldt dat Spotify deze keer ook drie online video’s heeft gemaakt waarin artiesten reageren op hun liedjes in de afspeellijsten met maffe namen. Zoals een vrolijk liedje dat in de lijst ‘play this at my funeral’ staat. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De outdoorcampagne is zes weken lang te zien in de drie Amerikaanse steden New York, San Francisco en Los Angeles.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in