Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: A Better Super Bowl

De commercial van Hyundai gooit hoge ogen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ruim 115 miljoen kijkers zagen vorige week de Super Bowl. Hoewel dit sportevenement natuurlijk eigenlijk om de American footballwedstrijd draait, zitten de mensen ook voor de buis om de spectaculaire halftime show en reclamebreaks te zien. Elk jaar pakken de grote merken flink uit om een zo bijzonder en verrassend mogelijke reclame te maken.

related partner content for mobile comes here

Ook de reclame van Hyundai viel op. Kijken naar de Super Bowl is geweldig, maar nog fijner als je met je geliefde(n) kijkt. Daarom streek Hyundai met een bataljon camera's neer op een Amerikaanse legerbasis in Polen waar de militairen live naar de wedstrijd zaten te kijken. Dankzij 360-gradencamera's brachten zij geliefden virtueel samen om naar de Superbowl te kijken. Emo-tv ten top. En het spreekt de kijker aan, want de video is tot op heden bijna 26 miljoen keer bekeken. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

, gespecialiseerd in het bedenken, produceren en seeden van (viral) video's, kiest wekelijks de viral van de week. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in