Viral van de week: A Better Super Bowl
Ruim 115 miljoen kijkers zagen vorige week de Super Bowl. Hoewel dit sportevenement natuurlijk eigenlijk om de American footballwedstrijd draait, zitten de mensen ook voor de buis om de spectaculaire halftime show en reclamebreaks te zien. Elk jaar pakken de grote merken flink uit om een zo bijzonder en verrassend mogelijke reclame te maken.
Ook de reclame van Hyundai viel op. Kijken naar de Super Bowl is geweldig, maar nog fijner als je met je geliefde(n) kijkt. Daarom streek Hyundai met een bataljon camera's neer op een Amerikaanse legerbasis in Polen waar de militairen live naar de wedstrijd zaten te kijken. Dankzij 360-gradencamera's brachten zij geliefden virtueel samen om naar de Superbowl te kijken. Emo-tv ten top. En het spreekt de kijker aan, want de video is tot op heden bijna 26 miljoen keer bekeken.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaA Better Super Bowl | NFL Hyundai Super Bowl LI
LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, produceren en seeden van (viral) video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid