SP weer in de prijzen
"Veelzijdig en toch eenduidig", zo kenmerkte de jury de nieuwe huisstijl van de SP. "En humor en rood, erg veel rood, waardoor ook het rood onderscheidend is." De jury vindt dat de eer van de bekroning toekomt aan de ontwerper, ontwerpbureau Thonik, maar ook aan de opdrachtgever omdat "een goede huisstijl alleen tot stand komt in samenwerking met en met inbreng van beide partijen".
Naast de onderscheiding voor de huisstijl van de SP ontving Thonik nog een eervolle vermelding voor de huisstijl van Theater Bellevue.?Ook Irma Boom Office werd twee keer onderscheiden met eervolle vermeldingen voor de huisstijlen van KCAP Architects & Planners en van Koninklijke Tichelaar Makkum. Daarnaast werden uit het totaal van 137 inzendingen nog drie andere huisstijlen en een merk met een eervolle vermelding bekroond. Dit waren de huisstijlen van drukkerij robstolk (ontwerp van Marieke Zwartenkot), Restaurant Waterfront (ontwerp Anker x Strijbos), de eigen huisstijl van ontwerpbureau Zuiderlicht en het merk Tampopo (opdracht Multi-MR/C, ontwerp Studio Laucke).
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe Nederlandse huisstijlprijs wordt tweejaarlijks georganiseerd door de Grafische Cultuurstichting en werd afgelopen dinsdag uitgereikt.
Download de PDF met alle eervolle vermeldingen en de winnaar:?#039;" title="NH07.pdf'">Grafische Cultuurstichting
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid