Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeugdsentiment Marketing

Als ouwe man (lid van de 30+ doelgroep) word ik graag geconfronteerd met de helden uit het verleden, zeg maar de jaren '80. Niet voor niets…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BBDO in de UK haalde voor Snickers Mr. T van stal om ons op zijn bekende wijze te informeren.. "You fool"!

related partner content for mobile comes here

Meer Mr. T? Ga naar de Snickers site .Of zie het YouTube filmpje met de commercial.

Mijn vraag aan moblog'ers: welke tv held uit het verleden zou jij willen koppelen aan welk merk?

Mijn eerste voorzet voor "jeugdsentiment" marketing:
- Bassie & Adriaan aan de Cliniclowns
- A-team's Face aan L'Oreal Men Xpert ("Because I'm worth it")
- Fred Oster aan AH's Hamsterweek (of waren het nou marmotten in zijn show?)

Voorstellen graag in de reacties....

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in