Jeugdsentiment Marketing
Als ouwe man (lid van de 30+ doelgroep) word ik graag geconfronteerd met de helden uit het verleden, zeg maar de jaren '80. Niet voor niets…
BBDO in de UK haalde voor Snickers Mr. T van stal om ons op zijn bekende wijze te informeren.. "You fool"!
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Meer Mr. T? Ga naar de Snickers site getsomenuts.tv.Of zie hier het YouTube filmpje met de commercial.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMijn vraag aan moblog'ers: welke tv held uit het verleden zou jij willen koppelen aan welk merk?
Mijn eerste voorzet voor "jeugdsentiment" marketing:
- Bassie & Adriaan aan de Cliniclowns
- A-team's Face aan L'Oreal Men Xpert ("Because I'm worth it")
- Fred Oster aan AH's Hamsterweek (of waren het nou marmotten in zijn show?)
Voorstellen graag in de reacties....
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid