Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Kalmeijer DM Man van 2007: 'Interactiviteit is niet eng'

Marcel Kalmeijer, senior manager marketingcommunicatie van Holland Casino, is de DM Man van het Jaar 2007 geworden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tom Kok, voorzitter van DDMA overhandigde gisteravond de Award in Utrecht tijdens het TNT Post DM Feest, dat plaatsvond op de eerste avond van TCD, de vakbeurs voor Thuiswinkel, Contactcenter en Direct Marketing.

related partner content for mobile comes here

De titel 'DM Man of Vrouw van het Jaar' wordt jaarlijks door een vakjury toegekend aan de DM professional die zich de voorgaande twaalf maanden positief onderscheidde.

Volgens het juryrapport zette Kalmeijer (foto) Holland Casino het afgelopen jaar neer als een eigentijdse en innovatieve organisatie en is hij van veel markten thuis. De vakjury beoordeelde de genomineerden op basis van visie, vernieuwing, durf en resultaat.

De twee andere kanshebbers waren: Joris de Bruijne, senior channelmanager e-mail & internet bij Essent en Astrid de Groot, algemeen directeur en partner van actiemarketingbureau L'eau.

Marcel Kalmeijer is bij Holland Casino verantwoordelijk voor reclame, sponsoring, promoties, direct marketing en interactieve media. Eind vorig jaar bracht hij met Holland Casino de eerste interactieve commercial op de Nederlandse televisie door abonnees van digitale televisie de mogelijkheid te bieden om "met de rode knop" informatie op te vragen of mee te doen aan een prijsvraag.

'Het is een eer om deze prijs in ontvangst te nemen, maar het is natuurlijk een teameffort geweest en ik deel de onderscheiding dan ook met mijn medewerkers', aldus Kalmeijer op politiek correcte wijze over zijn uitverkiezing. 'Wat ik tegen iedereen in het vak wil zeggen: Interactiviteit is niet eng! Het is leuk om mee te experimenteren en ik kan het iedereen aanbevelen. Wij gaan er ook mee door, wacht maar op onze acties in mei.'

De vakjury bestond uit Allard Frederiks, hoofdredacteur Adforesult; Jochem de Gruyter, CRM manager SBS Broadcasting; Diana Janssen, directeur DDMA; Peter Joziasse, manager innovatiemanagement TNT Post; Johan van Mil, directeur The Dialogue Company; Paul Petermeijer, managing director BBP en Ingrid Tuinenburg, sectormanager marketing en communicatie Cordaid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in