Concurrentie en communicatie
De meeste Nederlanders realiseren zich niet dat er inmiddels naast NS een klein dertigtal andere spoorwegondernemingen actief is op het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ik ben daar erg blij mee; het helpt ons NS nog efficienter en klantgerichter te maken. Bovendien hebben we nu direct vergelijkingsmateriaal om mee te benchmarken; belangrijk in aanloop naar de aanbesteding van het hoofdrailnet in 2015. Een reiziger bij RandstadRail verzuchtte onlangs in NRC 'hadden we NS nog maar', uit persoonlijke ervaringen van een bevriend Veolia-reiziger maak ik ongeveer hetzelfde op. Ook Arriva heeft het momenteel erg moeilijk. De grote vraag is: moet ik daar vanuit een communicatief oogpunt nu blij mee zijn of niet?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid