Overslaan en naar de inhoud gaan

Online game in strijd om welness consument

In de strijd tussen de CP-bedrijven om de welness bewuste consument heeft Campina zwaar uitgepakt voor de landering van een nieuwe Vifit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de strijd tussen de CP-bedrijven om de welness bewuste consument heeft Campina zwaar uitgepakt voor de landering van een nieuwe Vifit multivezel muesli yoghurt op Internet met haar on line game.

related partner content for mobile comes here

Wie van de 10 is een online game met veel video-elementen gelanceerd ter promotie van Vifit.

Hoewel de makers van 'Wie van de 10' gisteren pas met hun spel naar buiten traden, staat de game (of show) al anderhalf week online (sorry kon niet eerde bloggen!!). In de tussentijd is de game op een aantal aspecten aangepast. Makers Yourzine houden de gameflow voortdurend in de gaten, en passen waarnodig de game aan om de spelers langer vast te houden.

Wie van de 10 is onderdeel van een aardige cross channel beandering. Op de verpakking van Vifit is bijvoorbeeld een aankondiging te vinden van de game. Promotie vindt verder ook plaats via TV-commercials. Daarnaast is er een online campagne, met de gebruikelijke elementen: banners, AdWords en e-mailing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
thanks

I was searching out something like this finally i discovered it quiet thrilling, optimistically you may hold posting such blogs….preserve sharing.
Cat Ninja
Wormate.io

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in