Online game in strijd om welness consument
In de strijd tussen de CP-bedrijven om de welness bewuste consument heeft Campina zwaar uitgepakt voor de landering van een nieuwe Vifit multivezel muesli yoghurt op Internet met haar wie van de 10 on line game.
Wie van de 10 is een online game met veel video-elementen gelanceerd ter promotie van Vifit.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHoewel de makers van 'Wie van de 10' gisteren pas met hun spel naar buiten traden, staat de game (of show) al anderhalf week online (sorry kon niet eerde bloggen!!). In de tussentijd is de game op een aantal aspecten aangepast. Makers Yourzine houden de gameflow voortdurend in de gaten, en passen waarnodig de game aan om de spelers langer vast te houden.
Wie van de 10 is onderdeel van een aardige cross channel beandering. Op de verpakking van Vifit is bijvoorbeeld een aankondiging te vinden van de game. Promotie vindt verder ook plaats via TV-commercials. Daarnaast is er een online campagne, met de gebruikelijke elementen: banners, AdWords en e-mailing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidI was searching out something like this finally i discovered it quiet thrilling, optimistically you may hold posting such blogs….preserve sharing.
Cat Ninja
Wormate.io